Website counter

About Me

My photo
Just a simple person =) Life's must REDHA Be yourself and follow your heart.

Friday, April 8, 2011

Durian, aku dan kamu

Hari ni semangat sangat nak makan durian. Bila aku lepas bangun tdo je terus siap2 nak pi beli. Tapi hujan sekan-akan tidak mengizinkan untuk ku pergi. Tapi setelah lama penantian akhirnya, dalam keadaan hujan yang agak renyai-renyai aku redah je bersama dengan my couple (lubna ler)..hehe Wah syok nye makan durian. Alhamdulillah tercapai gak hasrat nak makan. Puas hati aku! haha..walaupun sebenarnya aku tak delah sihat sangat tapi dek kerana housmate aku yg telah membawa durian masuk ke dalam rumah membuatkan aku teruja dan terangsang dengan bau durian yang menusuk2 kalbu dan jiwa ku. Benar2 mencabar nafsu ku untuk makan. hahaha.. Dan akhirnya magrib tadi dalam keadaan sejuk2 dalam hujan di luar dengan gagahnya aku membuka satu persatu durian untuk di makan. Tanjong Malim memang kaya dengan durian. (bes gak TM ni)..hehe Dan yang palig bes, ni adelah 1st time aku luangkan masa makan bersama-sama dengan romate, dan housmate aku. Maklumlah b4 ni kan bzz je..(ceh mengalahkan VIP)..haha Kenangan terindah tak kan ku lupa..TQ awak2 semua tu

1 comment:

  1. owh...ni mst sbb durian yg kita letak kat kerusi tu..kan3??

    :P

    ReplyDelete